Passanten

Passanten die gezellig willen overnachten of langere tijd willen verblijven, wij staan voor je klaar. Bij aankomst word je hartelijk ontvangen door een van onze gastvrije havenmeesters, die in het laagseizoen aanwezig zijn tussen 10.00 - 16.00 uur van Maandag t/m Zaterdag en in het hoogseizoen vanaf 10.00 tot zelfs 21:00 uur dagelijks aanwezig zijn. Voor een vaste all-in prijs maak je gebruik van onze faciliteiten, waaronder elektriciteit, drinkwater en douches.

De haven

Vlak aan de rand van de Rotterdamse wijk Oud-IJsselmonde vind je de prachtige ruime jachthaven van watersportvereniging IJsselmonde. Onze haven is van alle gemakken voorzien en bereikbaar voor jachten met een maximale diepgang van 2,20 meter.

De jachthaven is zeer strategisch gelegen, direct aan de Nieuwe Maas op een keerpunt in de staande mastroute. Je vindt bij ons een prima overnachtingspunt halverwege het vaartraject Amsterdam – Gouda – Dordrecht – Zeeland.

Tarieven

Het passantentarief inclusief elektra, water, douchen en WiFi, bedraagt per meter per dag - € 1,75.

Het Winterpassanttarief:
(minimaal 1 maand) 15 oktober t/m 31 maart
-  per meter per dag - € 0,27,
-  Elektra winterpassant per Kwh - € 0,27.

Clubgebouw

De jachthaven is uitgerust met een clubgebouw. In het clubgebouw bevinden zich toiletten, douches en een wasmachine/droger. Ook bevindt zich hier het clubhuis en het havenkantoor waar je terecht kunt met al je vragen. Een AED is hier zichtbaar aanwezig.

Clubhuis

Wij maken gebruik van I-Marina, hiermee kun je makkelijk en veilig je verblijf in de haven betalen. Dat doe je heel simpel door de QR-code te scannen. Deze QR-code bevindt zich bij het havenkantoor.

Ons clubhuis ‘de Beverburcht’ is vermaard onder watersporters vanwege het fenomenale uitzicht. Ook kun je - indien geopend - koffie, thee, (fris)drankjes en snacks nuttigen.

Openingstijden Clubhuis:
Wij streven er naar om gedurende de zomerperiode, indien er voldoende personele bezetting is, het clubhuis alle weekenden te openen van 16.00 tot 20.00 uur.

I-Marina

Passanten Magazine

Voor meer informatie over de haven en de omgeving van de haven verwijzen wij je graag naar ons passanten magazine, klik hier